Cititorii mei

Translate

vineri, 16 aprilie 2010

Te voi iubi!



Am căutat prin tot și toate,
Pe lângă mine, mai departe...
În miez de noapte, zori de zi
Am căutat...mă dor ochii,
Am căutat pe bolta-albastră,
Am văzut doar planeta noastră,

Dar mai aproape, undeva
Am găsit și iubirea ta,
Am căutat chiar alergând

Și te-am găsit în al meu gând...
Erai acolo...nelipsit...
Erai și ești necontenit...
Am fost pe culmea norilor

Mai tare m-am umplut de dor,
Am c
ăutat cuvântul pur
Gravat cu litere de-aur...
Pe care să ți-l pot rosti...

Și te-am găsit, te voi iubi
Atât cât încă mai pășești
Pe-aleea noastră și-mi zâmbești,

Atât cât glasul ți-l ascult
Te voi iubi, poate mai mult...
Te voi iubi...și-am să rostesc
Fără de teamă: te iubesc!




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!