Cititorii mei

Translate

vineri, 2 aprilie 2010

Sarbatori fericite!




Să plouă-încet deasupra ta cu stropi de fericire...
Sa-ți fie visul tău zbor de împlinire...
Povara vieții, car cu sănătate...
Suflet scăldat în stropi de bunătate...
În drumul tău sa ai un soare zâmbitor...
Doar chipuri dragi și-un înger păzitor...
În somn de sălcii și semn de răstignire,
Cu plâns de miei pe plaiuri de verdeață....
Hristos sa îți aducă lumina și iubire....
În noaptea biruinței morții...pentru viață !!












3 comentarii:

  1. sarbatori fericite si dumneavoastra , imi plac poeziile , si facem schimb de linkuri cu cea mai mare placere, am adaugat la mine pe blog la rubrica Interesant.

    O zi placuta

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori fericite si voua dragii mei amici!Dana, Catalin iubiti-va mult si sincer! Sa stiti ca am simtit ceva suparare intre voi, dar se pare ca acum totul s-a rezolvat. Viata e scurta, credeti-ma, eu .....nu vreau sa va intristez, nici sa ma plang, dar...
    Va doresc cea mai frumoasa sarbatoare din viata voastra!
    Cu stima Andrei

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc Liviu! Multumim Andrei!
    Da, totul , dar absolut totul s-a rezolvat, daca nu ar mai exista si dusmanii in jurul nostru ce bine ar fi...si nu e vorba de tine aici, ci de raposati care incearca sa ma supere, dar numai are nici o putere asupra mea.Catalin a reusit sa ma schimbe total, degeaba incearca dusmanii pe toate caile sa imi faca rau, chiar alaltaieri m-a sunat si m-a amenintat ca pune "baietii" pe mine...si-a pus gagica sa ma traga de limba pe mess-ul de pe blog si eu cum sunt sincera...i-am spus adevarul care l-a suparat...dar....SArbatori fericite Andrei!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!