Cititorii mei

Translate

luni, 5 aprilie 2010

Azi, vreau sa stau ascunsa


Azi, vreau să stau ascunsă, ascunsă-ntr-un cuvânt,
Să nu mă vadă nimeni, să fiu un strop de vânt,
Să mă transform în murmur de izvor nesecat,
Azi vreau să stau ascunsă...azi noapte te-am visat
Cum mă divinizai cu-al tău sărut sublim,
Dar vreau să mă ascund...doar azi, nu mai puțin,
Să mă ascund sub roua de sub tălpile tale
Și-n strigatul iubirii, să zbor prin infernale,
Unice și eterne miresme îmbibate cu al tău curcubeu,
Azi, vreau să stau ascunsă, doar în sufletul tău.
Azi, vreau să stau ascunsă în peștera răbdării,
Să nu m-audă ploaia dansând clipa visării,
Să nu m-audă zorii trecând pe-a ta alee,
Nici visul primăverii nu vreau să se încheie.
Azi, vreau să stau ascunsă în norul ce se naște,
Să nu mă regăsesc... nici eu, nu mă cunoaște
Azi, nici a mea suflare, nici măcar dimineața...
Azi, vreau să stau ascunsă, azi vreau să-mi ascund viața
În peștera iubirii fără pic de ecou.
Azi, vreau să stau ascunsă doar în sufletul tău.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!