Cititorii mei

Translate

vineri, 2 aprilie 2010

Soarele nu se trezise


Nici soarele nu se trezise când glasul ți l-am auzit
De parc-ai coborât din vise, m-ai sărutat și m-ai trezit,
Nici Luna nu se hotărâse să-și facă patul de culcare
Când mi-ai șoptit că-ţi este dor nespus de a mea sărutare,
Stelele încă-aveau putere să lumineze drumul tău,
Ai venit plin de gingășie să te joci iar în părul meu,
Cu sărutări nenumărate să mă îmbeți de fericire,
Să zburăm peste zile-n noapte, să-mi dai doar mie-a ta iubire.

Un comentariu:

  1. Sarbatori fericite Dana! cea mai fericita sarbatore din viata voastra va doresc din tot sufletul...fa-l fericit pe Catalin, vad ca si el te face fericita, din ceea ce citesc asta observ, sper ca nu ma insel, i-am lasat si lui comentariu si tie.
    Eu nu am avut norocul lui, dar asta e...si asa viata mea...atarna de un fir de par...dar nu vreau sa va intristez....Sarbatori fericite!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!