Cititorii mei

Translate

marți, 20 aprilie 2010

In visul tau


În visul tău, cel mai de soi
Te alergam și doar noi doi
Pe un cearceaf imaculat
Ne iubeam și ne-am sărutat
Până când stelele s-au stins.
În visul tău cel mai frumos
Eu eram sus, tu erai jos
Iar cerul chipu-ți lumina
Când gura mea te săruta
Și tot sufletul mi-ai aprins.
În visul tău cel mai visat
Eu după tine-am alergat,
Iar tu cu-a ta dumnezeire
M-ai dăruit a ta iubire...
În visul tău...un simplu vis.
Deschide ochii-i dimineață!
Trezește-te și tu la viață
Dă-ți pe ei cu apă mai rece
Și ai să vezi cum visul trece...
Trezește-te! e doar un vis.

2 comentarii:

  1. un vis care sunt sigur ca a-ti vrea sa devina realitate amandoi,sa fie asa frumos cand aceasta poezie devine realitate:)))

    RăspundețiȘtergere
  2. Eram prea nervoasa mama,
    Tu esti "mic" nu stii ce-nseamna...
    Noi cand vom zbura pe Marte
    Si de-acolo mai departe...
    Va fi mult mai minunat...
    Nici el, nici eu n-am visat
    Si nici voi toti niciodata
    N-aveti dragoste curata
    Cum avem noi...intelegi?
    Din viata poti sa culegi
    Clipele cele mai bune
    Dar n-ai sa gasesti in lume
    O iubire ca a noastra
    Pe-aceasta planet-albastra .

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!