Cititorii mei

Translate

duminică, 18 aprilie 2010

Liniștea s-a așternut



Liniștea s-a așternut...
Cel puțin aşa se pare
Deși nu am priceput
Răspunsul la întrebare
L-am cerut, numai atât,
Mai mult chiar nu îmi doresc,
De azi sunt pală de vânt...
De astăzi vreau să zâmbesc
Să mă transform într-un val...
Să mă topesc în mulțime,
Să uit tot, s-ajung la mal
Doar dacă vreau eu, în fine...
De azi am să mă transform,
Chiar de nu îmi dați crezare,
Voi râde și-n timp ce... dorm
Și-am să-nec totu-n uitare,
De astăzi îmi voi schimba
Și privirea, chiar și stilul
De astăzi mă voi plimba...
Și voi aborda subtilul.
De azi steaua-mi va zâmbi
Chiar dacă e dimineață...
Soarele va răsării
Chiar și-n noaptea cea cu ceață.
Florile vor înflorii
Chiar și-n iarna cea geroasă,
Doar liniștea va domnii
Peste viața-mi furtunoasă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!