Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 24 aprilie 2010

Nicicand nu cersesc iubire!

În viaţa mea n-am făcut-o și n-am s-o fac nici acum
Nu am să cerșesc iubire, nimănui, mai bine scrum
Sufletul în mine-îl fac, oricât de mult aş iubi,
Nu am să cerșesc iubire, nimănui cât voi trăi.
Nu vreau să-mi calc în picioare, sufletul la infinit
Oricât aş iubi de tare sau de mult, azi s-a sfârșit.
Viata-i scurtă, mult prea scurtă, nu ai timp nici să respiri...
Te-am iubit enorm, știi bine, dar de-acum poți să te miri
Cât de repede-n uitare pot să te-îngrop și pe tine
Mi-am dat seama-n astă seară, că aşa ți-e mult mai bine...
Ți-ai dat seama că nu ai ceea ce-ți ofeream eu
Iubirea adevărată, cea dată de Dumnezeu.
Altă pagina voi scrie, cu sau fără ceva sfânt
Ca ceea ce-am stins acuma, însă pe acest pământ
Cum am spus n-am să cerșesc nimănui iubirea pură...
Cea din suflet prea curată, nu doar rostită din gură...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!