Cititorii mei

Translate

joi, 29 aprilie 2010

Zbor de porumbite



Printre razele de stele te-am zărit în noaptea rece,
Până-n zori m-ai luminat, pe-o planetă-am poposit,
Nu-nțeleg ce se întâmplă, nu mai știu ce se petrece,
S-au născut alte culori, soarele a înflorit,
Curcubeu-i fascinant, frunzele sunt curioase,
Ne privesc toate șoptindu-și una alteia, foșnind
"Unde-s zilele-nnorate, unde-s serile ploioase?"
"Unde sunt stropii de lacrimi care curgeau șiroind?"
S-au spulberat peste vremuri, iar iubirea noastră-i clară
Ca un zbor de porumbițe, blânde, pline de speranță
Orice clipă se-ndulcește, viața noastră-i o comoară,
Orice noapte se transformă în cea mai frumoasă viață.


4 comentarii:

  1. O poezie plină de... BINE, as putea zice... Seară bună să ai!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos Cristian, si voua la fel!

    RăspundețiȘtergere
  3. Frumoase versurile tale,Dana.Are rost sa te mai intreb cine si ce te inspira?

    RăspundețiȘtergere
  4. Primavara, Dumnezeu...
    Nu mai stiu, iubitul meu,
    Este muza mea cea sfanta,
    Sufletul in mine canta
    Din clipa cand l-am privit..
    Cu ochii lui m-a vrajit.

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!