Cititorii mei

Translate

luni, 26 aprilie 2010

Te-aş alunga



Eu te alung departe, visul nopţii te cheamă,
Le promit tuturor, dar gândul îmi destrămă
Cuvântul fără suflet, rostit doar să se-audă
Fără pic de culoare, sufletul îmi inundă
Cu mult prea multe lacrimi şi mult prea adâncite,
Te-aş rătăci departe, dar, nu-mi dispari din minte,
Te-aş alunga departe, departe în trecut
Dar nu mă pot opri din plâns şi doar ascult,
Nimeni nu-mi dă dreptate, toţi îmi spun să zâmbesc,
Eu văd de-acum doar noapte, în vise mai trăiesc.
Te-aş rătăci departe, mulţi viaţă îmi oferă,
Eu încă te iubesc, deşi eşti o himeră,
Te-aş alunga departe, dar, încă n-am putere,
Zâmbesc, zâmbesc dar sunt sfârşită de durere,
Te-aş rătăci departe, ca pe-o carte citită,
Dar îmi apari în versuri şi colind rătăcită,
Te-aş alunga chiar astăzi, dacă aş fi în stare
Dar n-am de unde lua nici un strop de uitare,
Te-aş rătăci departe, nimeni nu mă-înţelege
Cât te iubesc de mult, fără să-ncalc vreo lege
Te-aş alunga departe, te-aş alunga din gând,
Şi am s-o fac, fi sigur, dar nu pot spune când.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!