Cititorii mei

Translate

joi, 31 martie 2011

Sufocată de săruturi



Sufocată de săruturi cu iz candid de vis dalb
Atingeam norul iubirii prins pe suflet doar de tine,
Încercam să fug o clipă, din căuşu-acela alb
Care-mi întinsese mreaja, dar pe culmile alpine,
Chiar în clipa următoare, mă trezeam stupefiată
Nerecunoscându-mi zborul, aripa-mi vibra instant
Zărind în ochii tăi verzi doar iubire-adevărată,
Mă topeam ca o nălucă-ntr-un mesaj halucinant,
N-am ştiut să-mi apăr clipa, ne găsind calea răcelii,
N-am ştiut să mă strecor printre degetele-ţi blânde,
Am păşit la braţ cu tine învingând teama greşelii,
Mi-am lăsat trupul fierbinte în sărut să se scufunde.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!