Cititorii mei

Translate

vineri, 11 martie 2011

În seara asta...


În seara asta tac şi-ascult
Cum se-aprind stelele pe cer,
Îmi este dor, atât de mult!
Să te privesc, să-ţi spun sincer
C-aş vrea să-înec dorul din mine,
Să îmi ascund gândul nebun
Ce-mi zboară numai înspre tine,
Aş vrea să-ţi spun, dar nu ştiu cum.
În seara asta te-aş privi
O noapte-ntreagă, până-n zori...
Sigur, grăbiţi de s-ar ivi,
Cu-al tău sărut le-aş da fiori,
I-aş alunga spre alte zile
Poate spre... nicicând, cine ştie...?!?
Aş scrie-n grabă două file-
De zori, amiezi şi seri, şi-o mie
De nopţi aş împletii în una,
În al tău piept dorul s-ascund,
Să ne privească numai Luna
Şi-n sufletul tău să m-afund
Pe veci, să nu mă regăsesc
Nicicând, iubitul meu, aş vrea
Să-ţi spun din nou cât te iubesc...
În seara asta... voi putea?








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!