Cititorii mei

Translate

joi, 17 martie 2011

Caut în noi



Caut în mine, în oglinzi,
În poze chiar, sau amintiri,
Mă tot întreb, de ce pretinzi
Naşterea unei mari iubiri,
Caut adânc în ai mei ochi
Scăldaţi în lacrimi milioane,
Pe-alei cu negură, străvechi,
Din viaţa plină de capcane,
Găsesc în tine fără teamă
Braţele dragi, mereu deschise,
Iubirea ta mereu mă cheamă,
În lumea ta cu cer de vise.
Caut în tine alinare,
Găsesc iubire, mângâiere,
Găsesc suflet scăldat în Soare
Ce mă fereşte de durere.
Caut în noi seară de seară,
Iubire crâncenă găsesc
Cu tot ceea ce mă-nconjoară,
Din tot sufletul te iubesc!



2 comentarii:

  1. Nu exista bucurie mai mare decat a gasi ceea ce iti doresti. Particip cu toata fiinta la bucuria Danei cand aflu ca a avut noroc, in sfarsit, gasind ceea ce si-a dorit. O rog sa arda frumos si sa nu dezamageasca!

    RăspundețiȘtergere
  2. Viaţa, paşii mi-a purtat
    Printre spini şi suferinţă,
    Dar acum am caştigat,
    Cu iubire şi credinţă
    Suflet cald, plin de splendoare,
    Peste culmi el mă conduce
    Trăim o iubire mare,
    Viaţa noastră-i tot mai dulce.

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!