Cititorii mei

Translate

marți, 15 martie 2011

Ţi-aş dărui



Ţi-aş şopti multe vorbe-n astă seară,
Ţi-aş spune, sigur nu ar fi minciuni,
Dar te ascund adânc în inimioară
Şi-aştept să vină altă zi..., de luni,

Sau marţi, de joi, sau vineri chiar

Să prind curaj, sau aripi largi, să zbor

Fără de tine, seara-i un coşmar

N-au cum să-mi crească aripi de condor.

Aş împleti povestea noastră sfântă
Cu sărutări fierbinţi nenumărate...
Înveşmântat în versul ce te-alintă

Ţi-aş dărui iubire-n miez de noapte.

Dar sunt cometă rătăcind prin stele,

Din urmă, dorul tău mă urmăreşte
Nopţile-mi sunt din ce în ce mai grele,
Sufletu-mi strigă-n noapte nebuneşte.

Mă ard secundele scăldate-n ceaţă,

Mă-ngenunchiază dorul tău nebun,

Ţi-aş dărui, din noapte-o altă viaţă,

Cât te iubesc de mult, aş vrea să-ţi spun.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!