Cititorii mei

Translate

luni, 14 martie 2011

Aparent...



















Aparent... adie vântul
Peste muntele-ostenit,
Tu-îi răstălmăceşti cuvântul,
El rămâne împietrit.
Aparent... fulgere sacre
Crestele îi luminează,
În umbra peşterii acre
Măreţia-i creionează.
Aparent vântul se zbate
Între polul Nord şi Sud,
Tu rămâi tot mai departe
Eu te-aştept ca frunza-n dud.
Omida dorului arde,
Seceta mă osândeşte
Printre lacrimi miliarde
Sufletul îmi răscoleşte.
Aparent marea se zbate
În oceane de iubire,
Naufragiaţi în carte
Vom rămâne amintire
Peste ţărmuri, peste veac,
Învingând furtuni masive,
Cu-o iubire fără leac
Izvorâtă din arhive
Vom inunda orizontul,
Presărând iubire-n spaţiu,
Cu pace vom umple frontul,
Cu citate din Horaţiu.
Vom lăsa invidiosii
Să slăbească-n a lor boală,
Vom zbura ca albatroşii
Peste-o mare abisală.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!