Cititorii mei

Translate

luni, 28 martie 2011

M-am intersectat aseară



M-am intersectat aseară
Cu nori adunaţi pe clipe.
Ca un zvon de primăvară
Din retină vrea să ţipe,
Înmugurind peste şoapte
Dintr-o dragoste nebună,
Nelipsită-n nicio noapte.
Ghemuită de furtună,
M-am intersectat cu norii
Plini de dorul tău fierbinte,
M-au simţit şi cititorii...
Lacrimile din cuvinte.
Încercam să le opresc,
Ochii nu m-au luat în seamă,
Se-agitau... să te găsesc.
De sub pleoapele ce-ţi cheamă
Glasul tău vibrând pe clape,
Mângâierea ta divină
Peste suflet, peste pleoape...
M-am intersectat, cu vină
Şi fără vinovăţie,
M-am intersectat cu tine,
Inima ţi-am dat-o ţie,
Sufletul îţi aparţine.
M-am intersectat aseară
Cu stropi ce m-au invadat,
Ca un dor de primăvară.
Te iubesc neîncetat!




2 comentarii:

  1. Se vede că esti îndrăgostită până peste cap. La această mare bucurie a ta, participă cu drag şi universul. Rămâi acolo unde eşti, particulă neastampărată a universului, şi continuă să iubeşti cu aceiaşi pasiune!

    RăspundețiȘtergere
  2. Praf din stelele iubirii
    Peste noi s-a aşternut,
    Doar în dânsul fericirii
    Am plutit de la-nceput,
    Cu voia lui Dumnezeu
    Sufletul îl vom hrăni
    Drumul ne e lung şi greu
    Dar mereu ne vom iubi!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!