Cititorii mei

Translate

joi, 3 martie 2011

Diferită-s că iubesc



Sorb, ca voi, aceeaşi apă,
Acelaşi aer inspir
Buzele de sete-mi crapă,
Ce-aţi mai vrea să deconspir?
Şi pe mine mă încântă
Stelele în nopţi aprinse,
Sufletul şi-n mine cântă
Când am aripile-ntinse,
Ca şi voi, şi eu zâmbesc
Sau în hohote mă scald.
Diferită-s că iubesc
Un suflet tandru şi cald.
Mă hrănesc cu-aceeaşi hrană,
Merg pe-acelaşi drum cu voi,
Port şi eu aceeaşi haină,
Diferenţa dintre noi
Este poate neînsemnată,
Eu, sunt EU doar lângă EL.
Lumea este a mea toată
Deşi-s cât un firicel.
Zi de zi v-am aşternut
Iubirea noastră fierbinte
Ştiţi cu toţi cum a-nceput,
Cunoaşteţi a ei sorginte,
După paravan n-am stat
V-am însiropat mereu
Sentimentul minunat
Dăruit de Dumnezeu,
N-am ascuns că mai există
Pe-această lume iubire
Sinceră şi altruistă.
De ce-mi oferiţi mâhnire?
Sufletul mi-l congelaţi
Întrebându-mă mai mult,
Chiar sub versul meu săpaţi,
N-are rost să vă ascult!

















Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!