Cititorii mei

Translate

miercuri, 16 martie 2011

Din ceşcuţele tristeţii







Abur de cafea filtrată
Îndulcită cu-ochii-ţi verzi
Cu iubire parfumată,
Te-a trimis să mă dezmierzi...
Aroma iubirii noastre,
Picurând din ochi de stea,
Peste florile din glastre
Sufletul îmi răscolea
Pe alei de rouă plânse,
Printre fluturi şi petale
Dorinţele noastre-ascunse
Mi-au redat braţele tale.
Răpită dintre suspine,
Amestec cafeaua-n nor
O filtrez cu lacrimi fine
Născute din al tău dor,
Înlătur trecutu-n haos,
Pe alei necunoscute
Sufletul blând ţi-e adaos
Al iubirii nevăzute,
Reale, fără hotar,
Curgând din ibricul vieţii,
Îndulcind gustul amar
Din ceşcuţele tristeţii.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!