Cititorii mei

Translate

vineri, 18 martie 2011

Plâng, însă nu abandonez



Am lăcrimat să-nfrâng durerea,
Să sting în lacrimi mii tot chinul,
Am lăcrimat s-ascult tăcerea,
Să şterg de praf pe veci destinul,
Am lăcrimat privind în gol
Să scutur sufletul de lut,
Să culeg perle din nămol
Prin iernile care-au trecut.
Am lăcrimat să-nfrâng suspinul
Să spăl în lacrimi sângerii
Licoarea rece ca veninul,
Să trezesc ochii mei pustii,
Lacrima versului oloagă
Din pagini să o luminez,
Să scot ecoul din pârloagă
Plâng, însă nu abandonez.


2 comentarii:

  1. Deznădejdea înseamnă să nu ştii motivele pentru care lupţi şi dacă într-adevăr trebuie să lupţi, spunea odată Albert Camus.
    Ai dreptate. Nămolul vieţii conţine şi perle. Caută, caută şi... le vei găsi, spun şi eu, acum!

    RăspundețiȘtergere
  2. Drumul vieţii e ciudat,
    De o viaţă am luptat,
    Chiar nu voi abandona
    Mai ales că dragostea
    Şi Dumnezeu sunt cu mine...
    Mulţumesc frumos! Cu bine!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!