Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 12 martie 2011

Să nu mă uiţi!


Te iubesc când ploaia plânge,
Te iubesc când vântul zbiară,
Te iubesc, dar nu-mi ajunge
Un sărut furat pe seară.

Te iubesc când noaptea tace,
Te iubesc când ziua vine,
Te iubesc, nu am ce face
Te iubesc, mai mult ca tine.

Te iubesc, aşa mi-e scris
Cu lacrimi de foc din ceruri,
Te iubesc, tu mi-ai deschis
Ochii paşilor prin geruri.

Mi-ai dat glas cu o privire,
Mi-ai dat viaţă cu-n sărut,
Mi-ai dat paşi spre nemurire
Te iubesc, nimic mai mult.

Te iubesc când ploaia spală
Urma paşilor pierduţi,
Când îmi pui pe vers cerneală
Şoptindu-mi: "să nu mă uiţi!"

Te iubesc când vara arde,
Te iubesc când pleci în munţi
Printre stele miliarde,
Te-aş ruga: să nu mă uiţi!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!