Cititorii mei

Translate

miercuri, 30 martie 2011

Din suflet pân' la Soare



În schimbul viselor mi-ai dat
Îmbrăţişări fierbinţi,
În sărutări m-ai îmbrăcat
Vrând să mă scoţi din minţi!?!
Pe-aripi de stele împletite
Frenetic m-ai purtat,
Printre cuvinte nerostite
Şi-un vis adevărat...
Sufletu-mi îmbibat de dor
Mi-ar fi răcnit spre stele
Ca-n fiecare colţisor
Din lacrimi vechi şi grele,
Să înflorească-un trandafir,
Pe întreg Universul,
Să-l dăruim noi fir cu fir,
Pecetluit cu versul
Din dragostea nemăsurată,
Ce-n suflet ne-a pătruns,
S-o presărăm în lumea toată,
Să culegem răspuns
Doar cupe cu iubire pline
Pe veci nepieritoare,
Ca dragostea mea pentru tine
Din suflet pân' la Soare.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!