Cititorii mei

Translate

vineri, 18 martie 2011

Visez la pieptul tău



click to create your own


Visam la pieptul tău că sunt
Flacără fără de culori,
Mă ispitise frunza-n vânt
Dar s-a topit printre ninsori.

Visam la pieptul tău c-aş fi
Aripă fragedă-n apus,
Mă aţipise peste zi
Un nor din lacrimă compus.

Visam din toate câte-un strop
Sălăşluiai în al meu piept,
Malul tristeţii vrând să-ngrop
Nu încetam să te aştept.

Visam sărutul să-ţi blestem,
În altă viaţă să-l dezleg
Visam s-adorm fără să-ţi chem
Sufletul..., să mă reculeg.

Visez la pieptul tău să fiu
Petală fragedă de crin,
Să mă adormi într-un târziu
În dânsul nopţii bleumarin.

Să-mi visezi genele vibrând
Şi dorul fraged, nebunesc,
Să sorbim clipe rând pe rând,
Să mă iubeşti, să te iubesc...


2 comentarii:

  1. Visul este liber.
    Nu ţi-l poate fura nimeni.
    Continuă să visezi, Dana!
    Citez din cineva, aşa aproximativ: « Înfrânt nu eşti atunci când sângerezi şi nici când ochii-n lacrimi ţi-s, cele mai crâncene înfrângeri sunt, renunţările la vis. »

    RăspundețiȘtergere
  2. Visez... alt drum nu mai pot alege, e prea târziu.

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!