Cititorii mei

Translate

marți, 29 septembrie 2009

CHIAR DE-A TRECUT O NOAPTE....

Se lasă de-acum noaptea, se lasă-încet, încet
Tu eşti iar lângă mine, dar eşti mult mai atent...
Petalele pe care pe pat, le-ai răvășit,
Ai grija lor, s-alinte sufletu-mi dezgolit,
Când nopții îi pui frână, să nu se mai grăbească,
Ținându-mă de mână cu pofta-ţi nebunească
De a cunoaște totul şi-a mai descoperii,
De-a afla mii de taine doar până-n zori de zi
Pe bolta înstelată, luna şi-a luat chitară
Şi-i mângăie alene strunele-n miez de seară...
O nota....şi-încă una, pe fruntea-mi transpirată
Îmi freamătă sărutul cu gura-ţi adorată...
Ai palmele prea fine pentru-a te refuza
Şi-obrajii-îmbujorați, ca să nu fiu a ta
Pe norii albi ca neaua deja mă porţi de-acum
Aş vrea doar să şoptesc, dar nu am cum să-ţi spun
Sărutul tău m-opreşte, uitând de fapt ce-am vrut
Tu mă săruţi din nou şi-o iei de la-început...
Iar noaptea-încet coboară, înmiresmată-n stele
Mi-alungi cu-a ta blândețe din gândurile mele.
Fereastra spre iubire mi-o deschizi neîncetat...
Nu pot să cred că eşti, dar... este-adevărat...
Tu vrei să mă convingi cu-al tău sărut fierbinte,
Dar m-ai convins deja cu-un sărut înainte,
Deşi urmează încă mai multe şi mai dulci
Fără-un strop de efort pe-nalte culmi m-aduci,
Iar zorii ne cuprind în dragostea nebună,
Ne luăm de-acum adio, dar numai de la lună
Oprindu-ne-o secundă, dar mai mult nu se poate...
Ne dorim neîncetat, chiar de-a trecut o noapte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!