Cititorii mei

Translate

miercuri, 30 septembrie 2009

VREAU SA PLANG!

E-aşa de rău să te opreşti
Exact atunci când vrei să strigi!
E-atât de crud, să izvorăști
Şi să nu poți deloc să-învingi!
Să plângi în şoaptă, să nu spui,
Fiind trecut de luna Mai,
De ce faci asta, nimănui,
Iar dacă-ai vrea, s-o faci, să n-ai
Încredere sau suflet cald,
Să te aline cu-un cuvânt,
E-aşa de greu, ca un smarald
Prea prețios, furat de vânt,
E-aşa de crud şi dureros,
Să te simţi singur pe Pământ,
Nimic din tot ce e frumos
Să nu încapă în cuvânt,
Să te agăţi ca un cârlig,
De tot ce poţi, de orice-ar fi,
E-aşa de crud... aş vrea să strig!
Să plâng, n-am loc, să-mi sting ochii.
Prea mult venin s-a strâns, prea mult,
N-am loc, n-am timp, nu am nimic,
Nici nu mai știu de cin-să-ascult...
Nici nu mai ştiu, ce să mai zic!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!