Cititorii mei

Translate

marți, 29 septembrie 2009

Te voi recunoaste







Tu, cel ce-nspre iubire să pășesc, m-ai îndemnat,
Cu pași mărunți dar siguri, pășeam ieri amândoi,
Călcând pe frunze moarte, crezând că doar noi doi
Putem în lumea asta iubi cu-adevărat...

Tu, cel ce ieri m-ai îndemnat să sper în viață,
De mână m-ai luat şi ca-ntr-un vis zburam spre Univers
Şi din priviri m-ai obligat să-ţi dedic vers cu vers,
Tu, cel ce ieri mi-ai dăruit a dragostei speranță...

Azi vrei să fugi, să fugi în depărtări
Şi frageda iubire s-o transformi în rouă
Ca zorii dimineții s-o topească-ntr-o clipă, două?
Azi vrei să fugi spre cele patru zări...

Azi vrei să te transformi, să nu te recunosc,
Să te transformi în stea sau într-o floare,
Într-un izvor, ocean sau chiar o mare,
În orice-ai vrea, azi tu să fi, eu tot te recunosc

Chiar dacă azi, vrei să fi stea polară,
Sau un luceafăr, blând, azi vrei să fi,
În orișice te-ai transforma, te voi găsi,
În ploaie chiar, sau caldă primăvară...

Te voi cunoaște după zâmbet, dragul meu,
După culoare şi după strălucire,
Te voi cunoaște că ești tu, după iubire,
Te voi retransforma strângându-te la pieptul meu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!