Cititorii mei

Translate

marți, 29 septembrie 2009

Eşti un snob... aşa de mare...



Eşti atât de snob când crezi
Că... dacă ai ochii verzi,
Eşti bogat sau eşti frumos
Ai să-mi pui sufletul jos
Şi-ai să mi-l calci în picioare...
Nu-nțelegi cât eşti de mare?
Mare snob, inconștient
Să-ţi imaginezi c-aştept
Să-mi dai inima vreodată,
Sau iubirea ta curată...
Eşti atât de... anonim
Şi... crezi că mai am puţin
Şi-am să mă topesc de dor?
Priveşte-te puişor!
Nu-n oglindă..., s-ar ciobi
În tine felul de-a fi...
Ai un tată şi-o mămică
De care şi-acum ţi-este frică,
Pentru că ei te-au plătit
Ca pe-un purice vopsit
Ce-a ieşit mereu în frunte,
Acum n-are cin' s-asculte
Tâmpeniile-ţi deocheate
Şi-ai venit la mine, frate?
Să te-ascult? câtă cruzime
Se mai naşte oare-n tine?
La ce-ai mai vrea să m-astept?
Să gafezi... ca un defect,
Iar eu să te-ajut de zor?
Şi mai ce? n-ai vrea să mor?
Să-ţi fac loc în omenire?
Iar tu? când îţi vii în fire?
Nu vezi că şi umbra-ţi pleacă
De lângă tine? Nu-i bleagă.
Crezi că... dac-arăţi... cumva
Eşti şi la inima mea?
Sau a alteia de rând?
Vântul te zboară oricând
Şi te duce-n depărtare
Eşti un snob... aşa de mare....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!