Cititorii mei

Translate

marți, 29 septembrie 2009

Am obosit !!!

Nu mai ştiu ce s-a întâmplat...
Poate s-au precipitat
Mult prea multe peste mine,
M-am simțit şi rău şi bine,
Am plâns chiar de disperare,
Dar am şi râs aşa tare
De am...obosit subit.
Creierul mi-am răvășit
Şi tot ce-a fost mai curat,
Într-un fișier uitat,
Virusat şi încâlcit
Parcă-aş fi postat greşit ...
Refuză să se-afişeze
Dau un clik , dar să-întristeze
Cu-amintiri din cale-afară
Nu-încetează să apară.
Deschid un alt fișier
Dar şi asta-i plin de ger ...
Iar eu ... vara o iubesc ...
Efort supraomenesc
Trebui să depun în minte
Pentru-a merge-înainte
Lupt să dau totul pe spate,
Însă mă trage-într-o parte
Copy & Paste, deşi visam
Să arunc totul pe geam
Şi-un Windows nou să montez
Să nu mai plâng şi oftez .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!