Cititorii mei

Translate

miercuri, 30 septembrie 2009

Aş fi vrut



04.07.00 din Angel nr 4

De atâta fericire
Cuvintele nu-mi găseam...
Când te-am întâlnit, iubire
Şi tremurând îţi vorbeam,
Când de una când de alta,
Ocolind ce-aveam de spus,
Chiar dac-adânc îmi sălta
Inima-înecată-în plâns...
Totuşi... au curs neîncetat
Multe piedici dureroase,
Iar noi le-am întâmpinat
Ca pe negurile groase...
Aş fi vrut să-îţi cer iertarea,
Nu să-îţi vorbesc tremurând,
Dar tu ... mi-ai dat sărutarea
Ce-o cerșeam numai în gând,
Aş fi vrut să-îţi spun trecutul
Care m-a îngenunchiat

Însă tu ... mi-ai dat sărutul

Simțind că eu l-am chemat,
Aş fi vrut visele toate
Pe rând să ne povestim
Însă era miez de noapte,
Timp numai să ne iubim...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!