Cititorii mei

Translate

marți, 29 septembrie 2009

Adevăru-adevărat !!!


Să aştepţi un tren să vină,
Să-asculți muzica-n surdină
Până răsună pereții,

Să-ţi adori căldura gheții,

Savurând cafea fierbinte...

Să scriu ce-mi trece prin minte,
Să citești doar ce-ţi convine,

Să mă transformi doar pe mine

În versul cel mai trăznit,

Dăruind la infinit

Pentru că azi vântu-adie
Şi compun o poezie...
Ba nu, fiindcă vântul bate

Şi-mi place să fiu departe...

Cum iubesc căldura gheții

Şi-nserarea dimineții ...

Printre versuri să citească

Cine vrea să mă lovească...

Iar acel ce nu-nţelege
Poate să posteze-o lege

Cu suspine-nmiresmată

Să mă transforme -ncă-odată

În ultimul fum discret
Ce l-am tras adânc în piept ,

Dacă nu vrea să m-ajute

Să cobor de pe-acest munte ,

Pagina să-mi răsfoiască...

Şi-apoi să mă răsplătească

Doar cu... ceea ce-am visat,

Adevăru-adevărat!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!