Cititorii mei

Translate

marți, 29 septembrie 2009

Un fir de mac


Un suflet sincer aş vrea
Să am la inima mea,
Nu vreau bani, nu vreau avere,
Nici prea multă mângâiere
Ce după un timp dispare.
Vreau numai un strop de soare
Să-mi dai, să mă luminezi.
Crezi că poţi să-mi demonstrezi
Că în lanul de neghină
Un mac mai face lumina?
Un singur fir, înțelegi?
Dintr-un câmp plin poţi s-alegi?
Mai exista vreo speranţă?
Poţi să-mi demonstezi că-n gheaţă
Un ghiocel poate-apare
Luminat de-un strop de soare?
Şi răsare cu curaj?
Sau totul e doar miraj
Ce se naşte în deşert?
Nemai fiind nimic cert
Doar atât mai am să-ţi spun:
SĂNĂTATE şi DRUM BUN!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!