Cititorii mei

Translate

marți, 29 septembrie 2009

Sunt cartea-n care-am scris

De-ai putea doar o secundă,
asculţi ce am de zis,
Ţi-ai da seama eu sunt,
de fapt, cartea-n care am scris,
Dă-mi coperta la o parte,
prima
pagină citeşte ,
Şi-ai vezi nu-s aceea
despre care se vorbeşte!

Nu am curbe şi poteci,
nu am stânci prăpăstioase,
Nici beznă peşterii reci,
înguste
, nespatioase,
N-am alei întortocheate,
te rătăceşti prin ele,
Nu am cum -ţi fac vreodată
clipele vreun pic mai grele,

Eu, în viaţă asta lungă...
am trecut prin zeci şi sute...
Chiar nu vreau am alături
doar urechi asculte,
Sau gură comande...
sclav n-am mai fiu nicicând,
Cât mai am din viaţă asta,
vreau mi-o trăiesc râzând...

Mai sunt unii lângă mine
ce se răsfaţă de zor,
Ca lângă o sobă-n iarnă,
deşi
-s vai de soarta lor,
Degeaba le spun în faţă
absolut tot ce-am de spus,

Ei, în mintea lor bolnavă,
nu îl văd pe Cel de Sus
Şi încearcă disperaţi
sufletul -mi fraierească,
Însă n-au de un' ştie
tot
ca mine zâmbească.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!