Cititorii mei

Translate

marți, 29 septembrie 2009

Lacrima ochii-mi scălda



Ţi s-a întâmplat vreodată
Să vrei să fi așteptată?

Dar... s-aştepţi cu nerăbdare
O surpriza mult prea mare
Şi să fi dezamăgită?

Sau... să simţi că eşti iubită,
Vreodată ţi s-a-întâmplat?

Chiar ieri am tot aşteptat....
Calm şi cu multă răbdare....
Dar, din ce în ce mai tare
Simțeam că am să iau foc...
Nu mai puteam sta într-un loc...
Mi-era ... frig, sete... de toate
Şi se prevedea o noapte....
Plină de dezamăgire...
Dar... de-odată-n fericire
Lacrima ochii-mi scălda
Fusese doar vina mea...
Aşteptam aşa-n zadar,
Însă primisem în dar
Deja TOT ce mi-am dorit,
Însă sufletul golit
Nu m-a-ndemnat pagina
S-o întorc... iar inima
Să mi se însenineze,
Ochii-n lacrimi să-mi danseze.
Într-o clipă am zâmbit,
Totu-n jur s-a răsucit
Din ce în ce mai intens....
Cum s-aştern zâmbetu-n vers?
De mult n-am mai fost învinsă
Şi de fericire aprinsă...
Mi-am dat seama că există
Un drum, pe care nu-s tristă...
Mai am poteca de-ales
Pot transforma totu-n vers...
Şi-n final de poezie,
Chiar de prind noaptea târzie,
Sufletul să mi-l hrănesc
Cu versul meu nebunesc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!