Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 13 martie 2010

Iubire nebună



Ce mai iubire nebună
Peste cinci zile, o lună
Se-împlinește dragul meu,
Am să mor de dorul tău
Dacă-aşa ne vom vedea
De acum... cu porția
Am să-ajung la disperare
Te iubesc enorm de tare!
Tu nu vezi? nu simți deloc?
Nu vezi cum tot ard în foc?
Cum crezi tu că pot trăi
Să nu te mai văd o zi?
Să nu-ți mângâi pletele
Și să-ți sărut buzele?
Nu-înțelegi că-mi e dor rău?
Rău de tot... iubitul meu,
Într-o lună... ne-am văzut
De trei ori, numai atât
Cu versuri m-ai alinat,
În vise m-ai alintat,
Dar depărtarea omoară
Zi de zi, seară de seară
Gândul meu e doar la tine...
Te iubesc enorm, știi bine,
Știi, doar și tu simți la fel
Adânc în al tău suflețel.
Vreau în ochi să te privesc
Să-ți șoptesc cât te iubesc,
Nu-mi doresc nimic mai mult,
Dar, să-ți fur și un sărut
Nimic nu mă va oprii
Mâine, dragul meu, să știi.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!