Cititorii mei

Translate

miercuri, 24 martie 2010

Te-aș strânge-n braţe



Te-aș strânge-n braţe, te-aș iubi,
De-aș fi un fulg de nea,
Te-aș dezmierda doar într-o zi
Cât toată viața mea.
Te-aș duce pe-un tărâm de vis
Pletele să-ți privesc
Să fiu doar al tău Paradis
Pe veci să te iubesc.
Zorii de cremene albastră
Ți-ar dărui culoare,
Am locui pe steaua noastră
Sfântă ca un soare.
Te-aș lumina cu-n felinar
Din ochii mei creat,
Te-aș scoate din orice coșmar
Sau drum întortocheat.
Dar sunt un simplu muritor
Sunt doar simplă ființă,
Sufletu-mi este plin de dor
Scăldat în suferință.



2 comentarii:

  1. MDA accept daca tu vrei .....
    Si stii tu SFD
    TE IUBESC

    RăspundețiȘtergere
  2. Accepti sa fie soare,
    Accepti sa fie nori,
    Si-n zi de sarbatoare
    Sa-asternem mii de flori
    Peste stelele-albastre,
    Peste tot ce straluce,
    S-avem visele noastre,
    S-ati sarut gura-ti dulce,
    Sub cerul instelat
    Sa ne adapostim
    Si-apoi cum am visat
    Mereu sa ne iubim?

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!