Cititorii mei

Translate

luni, 8 martie 2010

Ai vrea...


Ai vrea să fi un norișor?

Să mă topesc de al tău dor?

Eu mi-aș dori din nou să mai fim
Sub ploaie și să ne zâmbim
Ca-n prima seară, cu ardoare…

Tu să fi raza mea de soare,
Eu roua ta de dimineață

Doar c-un sărut să-mi dai speranță,

C-un zâmbet să mă învelești,
Să îmi șoptești cât mă iubești

Prin ploaia care ne-a unit,

Să ne iubim la nesfârșit …

Sub geana zorilor de zi

Să ne iubim orice ar fi

Și oricâte furtuni vom străbate

Noi să ne-îndepărtăm de noapte,
Să fim iarba cu roua ei
Pe-alea caldă-a dragostei.
Să mutăm munții din iubire,
Să transformăm în fericire
Orice zi plină de tristețe

Și asta doar cu-a ta blândețe,

Cu-a ta privire luminoasă

Să clădim viața mai frumoasă
În ciuda norului prea plin
Doar cu otravă și venin.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!