Cititorii mei

Translate

duminică, 14 martie 2010

Oare doar eu sunt vinovata?


În seara asta-am înțeles că nu e numai vina mea,
Am încercat să mă feresc de gândul ce mă-învăluia,
Am încercat să te azvârl în lada plina cu-amintiri,
Dar mi-ai trimis în acea clipă, parfumul unor trandafiri,
Am încercat să tai de-odată iubirea ta din rădăcină
Dar, n-am putut, gându-mi zbura, numai la tine, am vre-o vină?
Oare sunt doar eu vinovată că te iubesc aşa de mult,
Că îmi doresc în orice clipă să te sărut și să te-ascult?
De ce nu recunoști că tu ești cel ce-a făcut primul pas
În drumul nostru spre iubire, iar de atunci în al meu ceas
Sălășluiește doar iubirea ce-n suflet loc și-a ocupat
Iar în minutele rămase sufletul mi-ai însiropat
Seară de seară, zori de zori cu al tău suflet cald si blând
De ce nu m-ai lăsat iubite să mor în mine-atunci plângând?
De ce mi-ai dăruit speranța și zâmbetul doar într-o zi?
Oare nu mi-ai intrat în viaţă cu gândul sfânt de-a te iubi?



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!