Cititorii mei

Translate

duminică, 28 martie 2010

La Multi Ani Iubirea mea!



De ziua ta, iubitul meu
Ți-aş dărui sufletul meu,
Dar nu mai e de mult la mine...
Ți-aş oferi doar inima
Dar nu mai e de-un timp a mea,
E doar la tine...
Ți-aș dărui o stea polară
Dragostea noastră să răsară
Ca ghiocelul din zăpadă,
Ți-aș da o viață fericită...
Dar, eu, doar de tine iubită
Și doar de tine alintată
Mai pot trăi... și n-aș avea
Bani destui pentru-ați cumpăra
Nici măcar o rază de soare.
Mă tot gândesc, iubirea mea...
Ce să-ți ofer? ...ce aș putea?
Eu te iubesc la disperare!
Și-am să-ți ofer doar un sărut.
Știu că nu e așa de mult...
Dar este sincer și curat,
Nu valorează o avere,
Însă-ți va dărui putere,
Fiindcă e cald și-adevărat,
Un zâmbet dulce și iubire
Ți-aş dărui și fericire
Dacă-aş putea, ți-aş dărui
Iubirea mea și aş muri
Fără nici un strop de regret,
Fiindcă-am simțit că mă iubești,
Ți-aş dărui tot ce-ți dorești...
Dar eu, în noapte te aștept
În vis să-mi intri și să-mi dai
Mireasma florilor de Mai
Triumful ploilor prin nori,
Încrederea în dimineți,
Speranța noii noastre vieți,
Să mă iubești, să m-adori...








Un comentariu:

  1. Multumesc tare mult iubire
    Tot ce a ce ai tu de daruit am sa inapoiez inzecit TE IUBESC

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!