Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 20 martie 2010

Cu orice pret te voi iubi!




Cu orice preț te voi iubi,
Nu-mi pasă ce se va-întâmpla
Doar din adâncul inimii
Dragostea veșnic ți-o voi da!



Voi trece munții cei stâncoși
Dacă aşa îmi este scris,
Să-ți sărut ochii tăi frumoși,
Mă voi lupta chiar și-n abis.


N-am înotat pană acum,
Dar pentru tine am s-o fac,
De-mi va ieși oceanu-în drum
Voi înota fără colac.



Poate atunci ai să-ți dai seama
Cât mi-e iubirea de enormă
Că pot învinge chiar și teama...
Că-a ta iubire mă transformă,


Îmi da puteri nemărginite,
Mă simt un înger neîncetat
Că nu-mi mai ieși deloc din minte
Din clipa când m-ai sărutat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!