Cititorii mei

Translate

duminică, 28 martie 2010

Nu vreau sa ma cunosti!


Ușor e să mă judeci și-apoi să mă urăști
Chiar dacă printre rânduri nu prea știi s
ă citești,
Ușor e s
ă-mi privești o poză și să crezi
C
ă-aş fi un suflet gol și să mă denigrezi,
S-afirmi c
ă mă complac în tot ce mi se-întâmplă,
C
ă-mi place, revolverul, să mi-l lipesc de tâmplă,
Cărbuni încinși pe suflet, singur
ă îmi presar
Şi-n cerul gurii, port, de drag un gust amar.
Ușor m
ă judecați voi toți, ce nu mă știți,
Credeți c
ă am pretenții cumva să mă iubiți?
C
ă lacrima ce-mi curge, de fapt e ipocrită?
Nu vreau s
ă mă cunoști, nici nu mă vreau citită!
Chipu-mi zâmbește-n ciuda sufletului ce-mi plânge
Dar n-am s
ă cred vreodată că asta te atinge,
Nu știu când ai tu vreme pe mine s
ă m-ataci
Și cu rugini deșarte, sufletul s
ă-mi dezbraci,
Nu știu și nici nu vreau s
ă știu care ți-e plata,
În aur, sau de mâine nu-ți vei mai plăti rata?
Te urc
ă, chiar te rog, de vrei, pe-un piedestal
Și lasă-m
ă pe mine să mă înec la mal,
Nu vreau s
ă îmi întinzi colacul de salvare,
Nici sufletul s
ă-mi umpli rostind cuvinte-amare,
Nu-ți cer s
ă-mi fi aproape și nu te-ndepărtez,
În fața ta pistolul nu am să îl armez,
Crucea mi-o voi purta aşa cum mi-a fost dat
Cu zâmbetul pe buze, chiar dacă am-curățat
Țeava, iar revolverul de-acum e pregătit,
Aștept numai secunda când vei fi adormit,
Iar cum tu nu prea dormi, și bei cafea cu paiul
Să-ți fac pe plac, aștept, să mă calce tramvaiul,
S
ă mă lovească trenul, sau poate vreun căluț,
Poate-ți va fi doar ție la iarn
ă mai călduț,
La vară mai răcoare și toamna mai bogată,
Dar până atunci, eu vreau, s
ă mai zâmbesc odată!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!