Cititorii mei

Translate

duminică, 14 martie 2010

De ce nu vrei sa-mi iesi din minte?


În fiecare dimineață
Mi-aduci un zâmbet cald pe față,
În miezul zilei îmi șoptești
Cât de mult sufletu-mi iubești,
Pe seară totu-i mai ușor
Chiar de-am oftat de al tău dor,
Știi tu cum să mă-împaci, iubite...
Scrii tot ce ți-a trecut prin minte,
Ce simți în suflețelul tău,
Îmi alungi dorul cel mai greu
Și-adorm, de ochii tăi vegheată
Noapte de noapte, răsfățată...
Ce poate fi mai minunat?
Faptul c-azi noapte te-am visat?
Dar nu e prima dată când
Adorm aşa cu tine-n gând,
Iar tu cobori în visul meu...
Te-așteptam calm, iubitul meu
La masa noastră...ai venit
Și nici măcar nu m-ai privit...
Apoi din somn m-am deșteptat,
M-am gândit ce m-ai întrebat
Aseară, "de ce te iubesc?"
E adevăr, sau doar glumesc?
Poate că nu, sau poate da...
Mai ști ce este-n mintea mea?
Poate că-o spun numai aşa
Să am şi eu ce comenta,
Poate c-o spun doar de nebună...
Dar de-ai vrea cineva să-ți spună
Ce simt eu cu adevărat...
Oare ce am de câștigat
Dacă nu spun ceea ce simt?
Ce-aș câștiga dacă te mint?
Te rog să te gândești mai bine...
Ție de ce ți-e dor de mine?
Sau de ce-mi spui că mă iubești?
De-atâtea ori...îți amintești
Ploaia, cea care ne-a unit?
De ce în ochi tu m-ai privit
Și m-ai silit să te privesc?
N-am putut să mă stăpânesc
Și-n suflet adânc mi-ai intrat.
Oare de ce m-ai sărutat
Și m-ai făcut pe loc să zbor?
De ce îmi e așa de dor
De sărutarea ta iubite?
De ce nu vrei să-mi ieși din minte?




4 comentarii:

  1. Da e iubire adevarata
    Este pura si curata
    Vreau tare sa te sarut
    Si in brate sa te strang

    RăspundețiȘtergere
  2. daca toate visele ar deveni realitate....ar fi o viata ca-n basme....foarte frumoasa poezia...bravoo :*!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. daca toate visele ar deveni realitate....viata ar fi ca-n basme....foarte frumoasa poezia bv.!!! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Sa poti trece peste rele
    Si peste-un car cu belele
    Trebui sa mai si visezi
    Nu doar sa te intristezi,
    Sa zambesti, sa dai iubire
    De-ti doresti in fericire
    Sa-ti traiesti viata ce-o ai...
    Nu meriti lacrimi sa dai
    Pentru cel ce nu-ti merita
    Dragostea ta nici o clipa...
    Fugi si cauta speranta!
    Nu sta cu lacrimi pe fata
    Asa cum am facut eu
    De-a stiut doar Dumnezeu
    Si prietenii mei dragi,
    Asta-i viata, ce sa-i faci...
    Intr-o clipa poti uita
    Cat ai suferit candva
    De-ai norocul sa-ntalnesti
    UN SUFLET SI SA-L IUBESTI
    De-ti da si el dragostea...
    Din toata inima ta!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!