Cititorii mei

Translate

joi, 25 martie 2010

Esti visul sfant din viata mea



Când îmi zâmbești îmi dai speranță,
Când mă privești îmi dai iubire
Ești visul meu, de dimineață
Ce-mi dăruiește fericire.

Când mă privești sau mă atingi
Îmi zboară lacrima spre cer
Cu mângâierea mă învingi
Și-mi dai sufletul tău sincer.

Ești visul sfânt din a mea viață
Ești sufletul ce mă alină
Sufletul mi l-ai scos din ceață
Numai când m-ai luat de mană.

Dacă-am avut azi o zi grea
Ai fost cu mine și vei fi,
De-aceea eu în viața mea
Cât voi trăi te voi iubi!






2 comentarii:

  1. Asa bre vezi ca se poate
    los enemigos que le den por el culo
    he he he he he
    TE IUBESC

    RăspundețiȘtergere
  2. Daca nu te-as iubi
    Si n-as simti mereu
    Ca ma iubesti si tu,
    As plange dragul meu
    Fara sa incetez,
    As plange neincetat
    Dar nu vreau sa-ntristez
    Sufletul tau curat.

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!