Cititorii mei

Translate

joi, 11 martie 2010

Ne vom iubi adevărat

În viaţa asta-am învățat că totul este trecător
Și tinerețea mi-a zburat... dar, nu-i nimic, pe-un norișor
Amândoi vom pluti curând, ceaţa prin care azi luptăm
Numai de mână, amândoi, vom reuși să-ndepărtăm.
În viaţa asta, mult prea grea, am luptat pentru-o firimitură
Cu sufletul, cu inima, cu ce-am putut, iar o frântură
De-am câștigat, n-am păstrat tot, am încercat să dăruiesc
Măcar un strop, o jumătate, ca mai târziu să nu cerșesc
Nimănui nici măcar un pic, un sfat măcar, nici îndurare,
Dar Dumnezeu mi-a fost aproape, mereu, la orice încercare,
Chiar dacă eu i-am dăruit aproape zilnic lacrima
Se pare ca n-a fost în van, astăzi trăiesc din mila sa.
În calea mea, El a trimis un suflet asemănător
Ce mi-a dat lacrima deoparte, deși-i un simplu muritor...
Cu felul lui de-a mă iubi, cu sufletul deschis şi pur
În inima mea a intrat, vieții dorind să-i dea contur.
Plăpândă e iubirea noastră, gingașă ca un ghiocel,
Însă e doar la început...şi hotărăște numai El
Când, cum și cât s-avem din fericire și splendoare,
Doar El o rază ne va da și vom putea pluti spre soare,
Fără ca nimeni sa ne-oprească din drumul nostru luminat
Fără tristețe și durere, ne vom iubi adevărat.




Un comentariu:

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!