Cititorii mei

Translate

joi, 11 martie 2010

M-ai prins de mână


Vroiam să mor, să tip, să zbier
Să urlu de-atâta durere
Simțeam cum mă topesc în ger
Că-mi pierd și ultima putere
În mlaștină mă scufundam
Sau în nisipuri mișcătoare,
Buza prăpastiei ținteam
Și m-afundam mai rău, mai tare,
De bine nu vroiam să știu
Deși...pe tava-a tot fost pus
Dar eu credeam că-i prea târziu
Și refuzam să fiu mai sus...
Când să m-arunc într-un ocean
De lacrimi ce-au tot curs de zor
M-ai prins de mână ...acum am
Aripi să zburd, aripi să zbor...
Mi-ai dat numai o mângâiere
Mai mult nici nu mi-a trebuit,
Mi-ai alungat orice durere
Din sufletul meu răvășit.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!