Cititorii mei

Translate

luni, 22 august 2011

Vis hoinar




În largul inimii mele,
Undeva, în câmp deschis,
Sub cer luminat de stele,
Şlefuit, plutea un vis.

Pictat cu bune intenţii
Cu miresme şi speranţă,
Fără mofturi sau pretenţii,
S-a izbit de-un colţ de viaţă.

Răceala ei l-a şocat,
L-a distrus pentru o noapte,
Poate s-ar fi înecat
De nu se târa pe coate
Prin oceanele uitării,
Prin jungla arsă-n coşmar
De sub valurile mării
Cu acelaşi gust amar.

Undeva, pe-un cer albastru
Şi-un soare verde de dor,
Visul palid şi sihastru,
Mă grăbea, nerăbdător
Spre înaltul ţărm de fum,
Îmbrăcat în curcubeu.
Cu al versului parfum
Să vă-nseninez mereu.




4 comentarii:

  1. Un suflet atat de cald , o inima atat de mare , Dana Patrascu ! Multumim Dana pentru harul tau cu care te-a inzestrat Dumnezeu , pentru a ne arata prin versurile tale scrise cu atata dragoste si binetea ce o dai prin aceste versuri . Tine-o tot asa!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Visul e liber, visul pluteste, visul ne face viata mai frumoasa.
    Cu totii avem dreptul sa visam!
    Daca vizez eu simt ca traiesc. Lasa-ti-ma sa visez!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. A sunat telefonul la ora 10.30 ? Cine nu vă lasă să visaţi?
    Daţi-l pe mâna mea!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!