Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 20 august 2011

Dorul tău


Doar mirajul piere-n vânt
Precum stelele în zori,
Ele, ca şi-al meu cuvânt,
Repetat de-atâtea ori,
Prind viaţă, se
înfiripă
Sub stropi de rouă divină,
Dar în fiecare clipă
Recunosc că-i a mea vină,
Doar eu îi dărui minute
Doar eu îi dau importanţă,
Chiar dacă eşti sus pe munte
Recunosc că-n a mea viaţă,
Dorul tău nu-i doar o toană,
Nu-i doar vorbă azvârlită
Din vocală sau consoană...
Ca o stea rostogolită
Dorul tău m-apăsa-n noapte,
Dorul tău nu-i o părere
E cruda realitate
Consumată în tăcere.
Orice-aş face sau aş spune
La lumina stelelor
Nimic din această lume
Nu-mi va topi al tău dor!





2 comentarii:

  1. Dorul este boala grea pentru orice om.
    Dorul ne face sa traim altfel, sa asteptam ziua de maine, sa speram, sa suferim sau sa ne bucuram.
    Iti doresc ca dorul sa nu te topeasca de tot, sa te mentii, sa te ridici, sa te bucuri de viata care ti-a fost daruita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Antivirus nu găsim
    De dor să ne lecuim?
    Încă nu s-a inventat
    Leacu-acela minunat,
    Să sorbim o picătură
    Iar apoi peste măsură
    Fericiţi să devenim?
    Din viaţa lin să sorbim
    Doar ce este minunat,
    Imposibil de aflat!!!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!