Cititorii mei

Translate

luni, 29 august 2011

La porţile dorului


Lumea, seara, oboseala,
Dorul tău, toate deodată,
Mă inundă ca cerneala
De pe bolta înstelată...

Poate rătăcesc pe creste
Într-o scorbură uitată,
Dintr-o lume de poveste
Ca o şoaptă-ndepărtată.

Poate mă strecor ca noaptea
Printre stelele aprinse,
Învingând opacitatea
Lacrimilor neprelinse.

Poate c-am acumulat
În pahare prea mulţi stropi
Şi-n graba mea, am uitat
Cum se zboară peste plopi.

Poate caruselul vieţii
M-a ademenit o clipă
Şi-am căzut pradă tristeţii
Făcând din lacrimi risipă.

Un gri-ntunecat m-apasă
Ca o toamnă ruginie,
Mă simt cuprinsă de-o plasă,
Rătăcită-n agonie...

Pumn de zâmbete-am sustras
Şi-am depus pe-a serii geană,
Versurile m-au atras
În a dragostei capcană.

Las rimele să vorbească,
Sufletul să mi-l hrănesc,
Flori de stele să se nască
Din dorul meu nebunesc.

Las secunda să mă-mbete
Cu-ale versului culori,
Sorb din ale tale plete
Dragostea, până în zori.

Las ecoul să mă-ngâne
Lecuindu-mă de dor,
Sorb de pe-ale tale gene
Dragostea, leac uimitor.



3 comentarii:

  1. Suntem momente in viata cand ne simtim si astfel.
    Simtim ca totul si toate ne sunt impotriva, nimic nu ne place si totul ne deranjeaza.
    Ideea este sa nu ne complacem foarte mult in aceasta stare.
    Căi si modalitati de a iesi din aceasta stare sunt, iar eu enumar cateva aici:
    - plimbare in natura
    - intalnire cu prietenii sau colegii
    - o muzica buna
    - un dus
    - un somn
    Desigur, asa cum bine zici si tu, dragostea pura, dragostea curata este calea cea mai sigura de a evada din aceasta stare.
    Curajul de a jongla cu versul este o mare calitate a ta, pe care nu toata lumea o are.
    Pune mana si scrie atat la bucurie cat si la tristete.
    Scrie doar ce simti si vei simti ca plutesti!
    Sa ai spor si ajutor in tot ce intreprinzi!

    RăspundețiȘtergere
  2. La porţile dorului, un gând bun din partea noastră, Dana...

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc din tot sufletul meu ca-mi sunteti aproape!
    O seara minunata va doresc!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!