Cititorii mei

Translate

duminică, 14 august 2011

Noaptea asta


Mie, noaptea asta-mi pare
Fără nici un conţinut,
Parc-ar fi o simulare
Dintr-un neînceput trecut.
Noaptea asta, vine, parcă
Pe aripi de rândunele
Adormite pe o barcă
Ce se-nalţă pân' la stele.
Chiar îmi pare o nălucă
Ce revine şi se pierde,
Neştiind und' să se ducă
Cu cine să se dezmierde,
Mie, noaptea asta-mi pare
Scurtă, precum o clipire
Ce-n sărutul tău dispare
Ca o simplă amăgire.
Flacără din rugi de mure
Peste bolta răsturnată
Luminată de-o secure
Limpede şi argintată.
Noaptea asta-mi pare mie
Un vals tandru, îngeresc,
Plecat în călătorie
Să-ţi şoptească: Te iubesc!


2 comentarii:

  1. În crucea nopţii întinde-te pe iarbă si admiră bolta cerească garnisită cu stele! Visează, şi orice vis ţi se va împlini! Vei simţi că noaptea are şi conţinut!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vă mulţumesc pentru sfat! Să fiţi sigur că îl voi urma! O duminică plăcută!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!