Cititorii mei

Translate

duminică, 28 august 2011

Îmblânzirea


Din grădină mea cu vise,
Trandafirul s-a trezit,
Petalele-i erau scrise,
Versul era îmblânzit,
Totul strălucea în soare,
Ca-ntr-o lume fermecată.
Pe o rază de splendoare,
Visam pentru prima dat
ă.

Am alungat ultim spin,
A rămas numai candoarea
Crenguţelor de măslin,
Clipele nemărginite
Înmiresmând toată marea
De cuvinte nerostite.

Am plutit iscălind norii,
Am zburat pe-aripi de stele
Şi-n pofida disperării,
Cerul plin de acuarele
A repictat curcubeul
Într-o clipă, doar atât,
Mi-ai redescoperit eul
Şi-al petalelor sărut.




2 comentarii:

  1. Speranta e tot ce a ramas
    Dintr-o dragoste pierduta
    Atunci cand a uitat de tine
    Persoana mult iubita.

    Ramai cu sufletu pustiu
    Si inima ti-e franta
    Continuand sa crezi mereu
    Ca dragostea e sfanta.

    Cand e furtuna-n viata ta
    Si nori negri vezi mereu
    Sa-ti amintesti ca dupa ploaie
    Mereu apare-un curcubeu.

    Este poezia unuia - Marius Vintila - dar le spune bine! Am considerat ca e bine sa o atasez aici.

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc frumos!
    Saptamana minunata, va doresc!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!