Cititorii mei

Translate

marți, 5 aprilie 2011

Îngăduie-mi să te iubesc!


Îngăduie-mi în astă seară
Să uit de tine un minut,
Chiar dacă versul o să doară
Nu-ţi cer nimic, nimic mai mult.

 
Îngăduie-mi într-o visare,
Minutul gol să-l folosesc
Ca pe o barcă de salvare,
Să uit o clipă că iubesc.

 
Îngăduie-mi să fac o schemă
Pictând trecut fără de tine,
Să tălmăcesc clipa supremă
Într-un prezent ce nu conţine
Glasul tău cald, mângâietor,
Chipul ce veşnic mă susţine
În orice seară scursă-n dor
Şi-n stropi imenşi de culmi alpine.

 
Îngăduie-mi să uit secunda
Mirifică, şi-al tău sărut.
Îngăduie-mi să-mi iau dobânda
Iubirii ce mi s-a părut
A fi un foc aprins de paie
Ce se va stinge-ntru-un minut
Ca orice nor pierit în ploaie,
Pufos, dar fără conţinut.

 
Îngăduie-mi în astă seară,
Cu riscul de-a mă repeta,
Să îţi şoptesc ca-ntâia oară:
O clipă nu voi înceta
Să te aştept, pe veci să-mi fii
Oricărui minut alinare,
Să te iubesc cât voi trăi
Îngăduie-mi să-ţi fiu datoare,
Să te ador cum mă adori,
Să te renasc când îţi şoptesc
Printre petalele de flori:
Îngăduie-mi să te iubesc!






5 comentarii:

  1. Este foarte frumoasă această declaraţie de dragoste. De unde are fiinţa asta fragilă atâta forţă de a iubi?

    RăspundețiȘtergere
  2. Dana ....: http://www.youtube.com/watch?v=xbO3dfF9uuE

    ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dana.....http://www.youtube.com/watch?v=xbO3dfF9uuE

    RăspundețiȘtergere
  4. Eu sunt puternică mereu
    Lângă mine stă Dumnezeu
    Cel ce iubire-mi dăruieşte,
    EL sufletul mi-l încălzeşte
    Să am de unde dărui
    Atâta timp cât voi trăi
    Iubire sfântă şi curată.
    Vreau s-o presar prin lumea toată
    Fără iubire nu se poate
    Să supravieţuim în noapte
    În zori de zi sau miez de seară
    Iubirea face mai uşoară
    Viaţa pe care o trăim
    Doar Domnului să mulţumim
    Pentru iubirea fără plată
    Ce-o aşterne pe lumea toată.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ai dreptate Cătălin, puterea dragostei este enormă.

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!