Cititorii mei

Translate

sâmbătă, 16 aprilie 2011

La Mulţi Ani, Iubirea Mea!















Sub cerul nostru aş ascunde
Toată iubirea mea curată,
Şi-n sufletul tău aş pătrunde
Cum n-am făcut-o niciodată,
Să-ţi luminez bolta cu stele,
Doar cu petale să-ţi pansez
Unele clipe seci şi grele.
Din suflet vreau să îţi urez:
De ziua ta, iubite drag,
Tot ce-i mai luminos şi sfânt
Veşnic să ai în al tău prag
Iubirea mea într-un cuvânt,
Iubirea mea, pură şi clară,
Inima mea îţi dăruiesc
În sfântă zi de primăvară
Lângă eternul: Te iubesc!











5 comentarii:

  1. la multi ani de neuitat, si din partea mea !

    RăspundețiȘtergere
  2. Primăvara, trezeşte totul la viaţă,
    Omul traieste din si pentru iubire.
    Patria sufletului este iubirea.(Gogol)
    Daniela

    RăspundețiȘtergere
  3. Aşa este ...primăvara trezeşte totul la viaţă, dar la ora 1.46 mai am şi eu dreptul să dorm, să-l visez, nu???
    Mulţumesc frumos pentru vizită!

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!