Cititorii mei

Translate

joi, 7 aprilie 2011

Eşti sufletul din vis!


Mi-aş da jos ochelarii
Şi pălăria chiar,
De dragul întâmplării
Şi-aş scrie la ziar,
Mi-aş arunca peruca
Şi borul ataşat,
M-aş pierde ca năluca
Dar... şi ieri te-am visat.
Mi-aş adormi speranţa
Pe-o rază argintie,
Aş ambala dorinţa
Ţi-aş dărui-o ţie,
Să-ţi pui în ea tristeţea
Care te însoţeşte,
Să-mi dăruieşti nobleţea
Ce mă încolăceşte.
Mi-aş alunga şi somnul
În anticariat,
Dar ştie numai Domnul
Cât de mult te-am visat.
Aş fi petală albă
De cireşi sau cais,
De gâtul tău o salbă
Aş fi, în al tău vis.
Ţi-aş fi sărut fierbinte
Aşa cum sunt mereu,
Aş fi de-acu-nainte
Veşnic la pieptul tău.
Să-ncerci noapte de noapte,
Secundă şi minut
Să schimbi visul în fapte,
Să-l conjugi la trecut,
Prezentul să-l aşterni
Sub floarea de cais
Peste pleoape să-mi cerni:
Eşti sufletul din vis!




2 comentarii:

  1. Continuă să visezi! Visele tale sunt doar ale tale. Să ştii că nimeni nu ţi le poate fura.

    RăspundețiȘtergere
  2. El e visul meu fierbinte,
    Doar cu el în gând adorm,
    Îl ţin la piept şi în minte,
    Fără el nu pot să dorm,
    Fără el paşii nu-mi zboară,
    Fără el zorii sunt goi,
    El este a mea comoară,
    Visele-mi sunt doar cu noi.

    RăspundețiȘtergere

â , ă , î , ş , ţ , Â , Ă , Î , Ş , Ţ
Mă cam laud, nu-i aşa ?
Care e părerea ta?
Fii corect şi comentează
Ceea ce te deranjează!